کد خبر 290038
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲

رییس انجمن سینماداران گفت که هشت اثر سینمایی متقاضی اکران در ایام نوروز سال 93 هستند که در نهایت از این تعداد، پنج فیلم به نمایش عمومی خواهد رسید.

گروه فرهنگی مشرق - محمد قاصد اشرفی روز یکشنبه افزود: هنوز جدول اکران نوروزی سال 93 را نبستیم و در نخستین جلسه اکران نوروزی 93، تصمیمی برای اکران نوروزی گرفته نشد.
 
وی یادآور شد: بر اساس جلسه نخست شورای صنفی نمایش فیلم به صاحبان هشت اثر سینمایی اعلام شد که برای بستن قرارداد با سینماداران به منظور اکران نوروزی آثارشان وارد عمل شوند.
 
رییس انجمن سینماداران با یادآوری اینکه پنج اثر سینمایی در پنج گروه سینمایی در نوروز امسال به نمایش می رسد تاکید کرد: فیلم های سینمایی چ، خط ویژه، طبقه حساس، معراجی ها، آذر شهدخت پرویز و دیگران، کلاشینکف، فرشته ها باهم می آیند، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو و آرایش غلیظ از جمله آثاری هستند که ترکیب اکران نوروزی از میان آنها مشخص می شود.
 
اشرفی تاکید کرد: در صورت توافق صاحبان این آثار با سینماداران و هماهنگی پخش کنندگان، در نهایت ترکیب اکران نوروزی مشخص می شود.
 
وی درباره زمان اکران فیلم های جدید در سینماها گفت: معمولا سینماها یک یا دو هفته مانده به ایام نوروز اقدام به پخش آثار سینمایی می کنند. سینماداران دوست دارند فیلم های اکران نوروز، زودتر به نمایش عمومی برسند تا از این طریق دو هفته قبل از نمایش عمومی آنها، مردم به دلیل تبلیغات شهری و تلویزیونی، با این آثار بیشتر آشنا شوند.
 
رییس انجمن سینماداران با تبریک پیشاپیش ایام نوروز 93 به مخاطبان سینما اظهار امیدواری کرد که مخاطبان در این ایام سینما را در سبد خانوار خود قرار داده و از نمایش این آثار لذت برده و به آرامش برسند.
 
اشرفی گفت: قیمت بلیت سینماها در کشور ما بسیار مناسب است و قطعا سینما به عنوان تفریح سالم، با هزینه مناسبی در دسترس مخاطبان قرار دارد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس